Освіта. "Український Ренесанс"

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 15 з 15
  • Документ
    Норми української літературної мови
    (Харків ; Київ : Державне видавництво «Література й мистецтво», 1931) Синявський, Олекса Наумович
  • Документ
    Український правопис
    (Харків ; Київ : Державне видавництво України, 1929) Грунський, Микола Кузьмич; Мироненко, Михайло Іванович
    «Державний Науково-Методологічний Комітет Наркомосвіти УСРР по секції соціального виховання, професійної освіти, політосвіти дозволив до вжитку як довідник для вчительства, студентства, курсів українознавства та самоосвіти».
  • Документ
    Постанова Народного комісара освіти УСРР від 5-го вересня 1933 року Про «Український правопис»
    (Харків ; Київ : Радянська школа, 1934) Затонський, Володимир Петрович
  • Документ
    Український правопис
    (Харків ; Київ : Радянська школа, 1934) Народний комісаріат освіти УСРР; Хвиля, Андрій Ананійович
  • Документ
    Основи нового українського правопису
    (Київ : Держрест "Київ-Друк", 8-ма друкарня, 1929) Грунський, Микола Кузьмич
    Авторове видання.
  • Документ
    Новий український правопис : [за офіційними матеріалами та даними Державної Правописної Комісії і Всеукраїнської Конференції]
    (Київ : Трест "Київ-Друк", 6-та друкарня, 1929) Гладкий, Микола Костянтинович
  • Документ
    Український правопис
    (Харків : Державне видавництво України, 1928) Народний комісаріат освіти УСРР, Державна комісія для впорядкування українського правопису
  • Документ
    На фронті культури : збірник [відчит до XIII Всеукраїнського та VII Всесоюзного з'їздів Рад]
    (Київ : Державне учбово-педагогічне видавництво «Радянська школа», 1935) Народний комісаріат освіти УСРР
    Матеріал цього збірника є відчит до XIII Всеукраїнського та VII Всесоюзного з'їздів Рад.
  • Документ
    Культурне будівництво Української Радянської Соціалістичної Республіки : (статистичний довідник)
    (Київ : Видавництво «Радянська школа», 1940) Народний комісаріат освіти Української РСР; Управління народногосподарського обліку Української РСР; Діброва, С.С.; Шабанова, М.Г.
  • Документ
    Організованість шкільних груп та її вимірювання
    (Харьков, 1929) Залужний, Олександр Самійлович
  • Документ
    Про уточнення деяких основних понять при вивченні поведінки дитини
    (Харьков, 1928) Залужний, Олександр Самійлович
  • Документ
    Японська мова: Теоретично-практичний курс : Підручник для вжитку на курсах східних мов ВУНАС
    (Харків, 1926-11) Пущенко, Федір Дем’янович
    Сього підручника писано в 1918 році, в надії, що либонь наспіє той час, коли він – здасться. Тепер, як потреба в йому стала вже й фактом, авторові лишається тільки дещо змінити у своїй праці, пристосовуючи її до певної конкретної мети й узявши до уваги сучасні педагогічні досягнення, та відповідно змінивши український правопис і термінологію. Отже підручник сей є конспект курсу япмови, що читається на курсах східніх мов при ВУНАС у Харкові. Підручник виходитиме у світ зошитами що два тижні і кожний зошит міститиме в собі матеріал, що його простудійовано фактично в курсах – протягом двох тижнів, згідно програми та плану навчання япмови для курсів. (Ф. Пущенко. 1/XI – 1926 р.).
  • Документ
    За дитячу книжку і кінофільм : збірка статтів
    (Харків : Плужанин, 1926) Биковець, Михайло Миколайович
    Авторові цих статтів — педагогові - журналістові з самого початку педроботи довелося на практиці спіткатися з великою бідою, що її наші діти мали і зараз ще відчувають: не було дитячої книжки в потрібній кількості та виборі, з охватом дітей-читачів різного віку. Подані в цій книжці статті в свій час були обговорені на засіданнях студії Плуга, деякі ще до друку, інші — потім, в них було внесено відповідні корективи і зауваження тов. студійців. Автор увів в цю книжку і кілька статтів про дитяче кіно, вважаючи, що остання справа ще в більшій мірі болючіша і ще менше розроблена педагогами, вже не кажучи про майже цілковиту відсутність статтів на цю тему в старій педагогічній літературі. Воно цілком зрозуміло, бо кіно набрало величезної популярности лише за останнє 10-річчя. Кіно в школі має колосальне майбутнє, яко педагогічний прийом та підсобник. В той же час економічні можливості вже дають змогу і в цій ділянці більше подумати про дітей. Шкільне кіно, мандрівне кіно, дитячі фільми і ті можливості, що може дати кіно в справі виховання й навчання — це те недалеке „завтра", яке на багато відсотків полегчить роботу педагогові, дасть незміримо багато нашим дітям і зробить навчання веселим, цікавим.
  • Документ
    Жизнь современного украинского студенчества (по данным студенческих переписей и других обследований)
    (Харьков : Червоний шлях, 1924) Попов, И.И.; Зузик, Дмитрий Тимофеевич; Зузик Дмитро Тимофійович; Коган, Виктор Моисеевич; Коган, Віктор Мойсейович; Попов, І.І.
    Із фондів Центральної наукової бібліотеки Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.
  • Документ
    Навчально-виховна робота сільських шкіл Харківської округи. (Підсумки та дальші перспективи)
    (Харків : 4-та друкарня Трансдруку., 1928) Жуковський, О.; Харківська округова інспектура Наросвіти
    "Спостерігається відсутність обліку 8—9 літніх дітей, що належать до прийому з початку шкільного року. Школи не складають іменних списків дітей, що їх треба залучити до школи, а провадять прийом явочним порядком. В результаті прийом перерослих та недорослих (Новоселівська школа Ново-Водолазького району — 27% перерослих у 1-й групі). Нема будь-якого організованого впливу на тих, хто через ті чи інші причини до школи не вступає. Такі явища спостерігались в 60% обслідуваних шкіл. По Мерефянському району є випадки охоплення 8—9 літніх дітей на 125— 132%. По Ново-Водолазькому — 136%. До цього часу не мають певних шкільних районів семирічки: Чугуївські, Богодухівська, Краснокутська, Валківська та Біло-Колодязька".